Primăvara a sosit, Spring SuperBlog a și venit

fb_img_1488279073966

În toamnă am participat la Superblog 2016 și am descoperit că îmi place să scriu advertoriale și să îmi pun creativitatea la contribuție. Am fost printre finaliști, pe locul 40 din peste 150 de bloggeri înscriși în competiție.

Gala a avut loc la Hotelul Arc de Triumph, unde am avut parte de o degustare de vinuri și am primit cadouri de la Farmec, SanoVita și Editura Rao.

Voiam de la început să particip la Spring SuperBlog 2017 pentru că vreau să îmi îmbunătățesc scrisul și pentru că a fost o experiență prielnică, însă acum clar nu m-aş răzgândi când știu că în această ediție Gala va alea loc la mare.

Intre cele doua ediții mi-am îndeplinit o dorință veche, așa că pentru articole personale mă găsiți pe YesCristinaMilitaru.ro.

Vă puteți înscrie oricând în competiție, dar pentru a fi finalist trebuie să participați la toate probele, prima începând pe 1 Martie.

Lasă un răspuns

